Blog

2002 – 2012 arasında İnternet’in on senede geldiği nokta

Tam on yıl. Söylendiğinde kulağa çokta fazla gelmemektedir. Ancak daha on sene öncesinde sosyal ağlardan Friendster 3 milyon üyesi ile öne çıkarken Microsoft Internet Explorer % 95 pazar payına sahipti. Dünya çapında 600 milyon kişi online olabiliyordu. Bugün sadece Facebook üyeleri bu rakama yaklaşmış durumdadır. 10 yıl, 3652 gün, 87648 saat sonrasında geldiğimiz nokta inanılmaz geliyor. Bugün 2,5 milyara yaklaşan…

Devamını Oku icon

Dijital Reklam Ajansı nedir? Ne işe yarar?

Dijital Reklam ajansları ve işlevlerini açıklamadan kısaca reklamı betimlemekte fayda olacaktır. Reklamı ve işlevini kısaca 3 ana başlık altında toplayabiliriz. 1. Farkındalık yaratmak, markanın varlığını duyurmak; 2. Akılda kalıcı, markaya özgü konum, markaya ait bir karakter ve kimliği oluşturmak; 3. Pazara yerleştikten ve bir müşteri tabanı yarattıktan sonra alışkanlığın sürdürülmesini sağlayan bir dürtü, bir hatırlatıcı ve marka değerlerini pekiştirecek bir…

Devamını Oku icon

Sosyal Medyanın SEO’ya etkisi nedir?

Sosyal medya, son yılların adından en çok söz edilen ve kullanılan platformu olmuş durumda. Sosyal medya’nın seo’ya etkileri ve yöntemlerini açıklayan bir paylaşımla karşınızdayız. Sosyal medya mecralarından en etkili ve mantıklı şekilde yararlanma, sosyal medyanın seo üzerine yaratacağı etkileri, sosyal medya kullanıcıları, sosyal medyanın önemi ve gerekliliği gibi sorulara cevap getiren tekniklere yakında bakıyoruz. Sosyal Medya ve Kullanıcılar Sosyal medya…

Devamını Oku icon
1 11 12 13 14 15 16