Blog

Markalara Yönelik Lokasyon Temalı Kampanya ve Kullanım Örnekleri

Şirketlerin, tüketicilerin bulundukları konumlara göre sundukları kampanyalar, fırsat ve indirimler, “lokasyona dayalı ya da lokasyon bazlı kampanyalar” olarak tanımlanmaktadır. Günümüzde sosyal medyada tüketicilerin bulunduklarını konumları paylaşarak çevrelerindekilerle etkileşime geçmeleri ise bu uygulamaların ticari anlamda da değerlendirilmesi konusunda büyük rol oynamaktadır. Mevki ve Mekan bildirimine dayanarak ortaya çıkan en popüler mobil uygulama ise Foursquare olarak öne çıkmaktadır. Çok kısa sürede popüler…

Devamını Oku icon

EcoFest İstanbul 2013

"2012’de 120 sanatçı ve 60 etkinlik; 2013’te daha da zengin bir içerik."Haziran 2012’de 3 günlük yoğun bir programla hayata geçen ve yaklaşık 60 etkinliğe, 120’yi aşkın sanatçı, eğitmen ve konuşmacıya, 50’yi aşkın kuruluşun stantlarına ev sahipliği yapan uluslararası ekoloji festivali EcoFest İstanbul, 7-8-9 Haziran 2013 tarihlerinde katılımcıların karşısına daha da zengin ve coşkulu bir içerikle çıkacak. Beşiktaş Belediyesi’nin işbirliği, T.C.…

Devamını Oku icon

Sosyal Medya İmlemesi Nedir? Ne İşe Yarar?

Sosyal Medya İmlemesi Nedir? Ne İşe Yarar? Sosyal imleme ya da diğer adıyla Social bookmarking, bilinen imlemenin sosyal medya için uyarlanan biçimi olarak tanımlanabilir. Gerektiğinde favori sayfalarımızı bulmak ve görüntülemek için, Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla, Firefox ya da Opera gibi tarayıcılarda bu sayfaları çeşitli isimlerle imleriz. ‘’ Yer imlerine ekle” ya da “sık kullanılanlara ekle” komutları günümüzde boyut değiştirmiş…

Devamını Oku icon
1 10 11 12 13 14 16