Önemli mesajları paylaşmak için metin tabanlı görüntüleri de kullanabilirsiniz. Amacınız müşteri sadakati oluşturmak ya da güvenilirliği kanıtlamaksa, markanız, müşteri referansları veya akıllara durgunluk veren istatistiklerle uyumlu ilham verici teklifleri paylaşabilirsiniz.
Her gün en az bir veya iki fotoğraf göndermeyi ve mümkün ise en az bir video göndermeyi hedefleyin.
Hangi fotoğraf türünü paylaşmaya karar verdiğinizden bağımsız, orijinal fotoğraflar önemlidir. Bir fotoğraf paylaşım platformu olarak, Instagram’daki kişiler yazılarınızın geri dönüştürülmüş stok (kurgu) fotoğrafçılığı değil orijinal sizi anlatan size dokunan görseller olmasını bekliyor.
İçerik stratejinizde olduğu gibi, içeriğinizi markanızın profesyonel görünmesini sağlayan uyumlu bir çizgi yaratabilmek adına paylaştığınız içeriklerinizde görsel tutarlılığa ihtiyacınız vardır. Çektiğiniz fotoğrafları geliştirmek için Instagram’ın fotoğraf filtrelerini deneyebilir ya da yardımcı yazılımlardan faydalanabilirsiniz.
Beğendiğiniz bir filtre bulursanız, yazılarınıza parlak bir görüntü vermek için düzenli olarak kullanın.
Benzer şekilde, teklifler için aynı renk şemasını ve yazı tipini kullanmayı veya çalışanlarınızın benzer şekilde poz almasını veya fotoğraflarınızda her zaman aynı filigram ya da logo bulundurmaya özen gösterin. Tüm bunlar, markanızı takipçilerinize unutulmaz kılmanın yolu olup markanız için bir veya bir kaçını seçerek kitlenizi test edin.
Paylaşacak bir fotoğrafınız olduğunda, bir hikâyeye ve bu hikayeyi anlatan bir başlığa ihtiyacınız var. İçeriklerinizde açıklayıcı ve ilgi çekici olun. Takipçilerinizin paylaşımlarınızı hızlıca görebilmesi adına en başa, en iyi bilgiyi koyduğunuzdan emin olun.
#nedirbuhashtagdedikleri?