Twitter Pazarlaması ve Ideal Linki Oluşturmak

Twitter Pazarlamasında İdeal Linki Nasıl Oluştururuz?

Sosyal medya organları üzerinden yürütülen kampanyalar her gün artmakta olup Twitter bu kampanyalar için uygun platformların başında gelmektedir. Sosyal medya iletişim yönetimi sırasınca yararlanılan platformların akıllı ve verimli kullanılması başarının önceliği durumundadır. Yapılan güncel araştırmaların sonuçları, sıklıkla kullanılan mecralar arasında başı çeken Twitter’da paylaşılan yorumlarda, dikkat edilmesi gerekilen detayların altını çiziyor.

Online Pazarlama aracı olarak Twitter’dan faydalandığımız vakit Tweet’lerimize linkler yerleştiriyoruz.

Yerleştirdiğimiz bu linklerin geri dönüşüm oranlarını takipçilerimizi bunaltmadan arttırmak, “ideal link yerleşimi” konseptini anlayarak mümkündür.

Yapılan bir araştırma, Twitter üzerinden dağıtılan ilişimlerin (linklerin) yerleri konusunda önemli bilgiler içeriyor.
Araştırmayı gerçekleştiren Dan Zarrella (http://danzarrella.com/), oluşturduğu 200.000 bağlantı ile ideal link yerleşimine ulaşmayı amaçlamış.

Çeşitli bağlantıları, hazırladığı tweet içinde farklı pozisyonlarda kullanarak, bu ilişimlerin pozisyon ve tıklama oranlarını bit.ly bağlantı kısaltma servisinden yararlanarak analiz etmiş.

Araştırmasına başlamadan, bağlantılar için en ideal pozisyonun, tweet sonları olduğunu düşünen Dan Zarella, araştırmasını bitirdiğinde farklı bir sonuçla karşılaşmıştı.

Bu araştırma bize, basit bir hamle ile dönüşümleri katlamanın mümkün, bu bağlamda yapılacak bir optimizasyonun ne denli kritik olduğunu kanıtlamaktadır. Twitter haricinde de, dijital pazarlama için araç olarak kullanılan her platform üzerinde dönüşümleri en yükseğe çıkarmak basit bir kaç ayarlamadan ibaret olabilir.

Bu noktada gözümüzün alıştığı ve sırf bu nedenle doğru kabul edilen yapıların dışına çıkmak ve geri dönüşleri katlamak sadece bir kaç adım ötede!